האם נתניהו ייכנע לסמוטריץ'? | הפרשנים מעריכים

    אייל ראובן 1 Comment on האם נתניהו ייכנע לסמוטריץ'? | הפרשנים מעריכים

    אמש דווח על נתק בין נתניהו לסמוטריץ' בעקבות דרישתו של האחרון לקבל תיק בכיר. הפרשן ישי כהן ויועץ התקשורת אביב בושינסקי העריכו ב"מהדורת הבוקר" כיצד זה ייגמר | האזינו

    9:04
    14.05.24
    יצחק שינפלד ויוסי ויצמן No Comments on פינקלר מפריך את השמועות: "אין שום תרחיש כזה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישי כהן פתח את השיחה: "שלשה בכירים בליכוד אמרו לי אתמול שהם לא רוצים להיות דורסניים. הקואליציה הקודמת לא הייתה יציבה לכן דרסו את האופוזיציה בוועדות, עכשיו תהיה ממשלה יציבה. דרעי מאד היה רוצה לראות את דודי אמסלם יו"ר הכנסת כדי להחזיר להם על תקופת מיקי לוי".

    אביב בושינסקי: "בכירי הליכוד שותקים ומחכים לג'ובים שלהם. זה מראה שהמצב בעייתי מאד. יכול להיות מצב ששלשת התיקים הבכירים חוץ ביטחון ואוצר, יהיו מחוץ לליכוד, לדעתי נתניהו ייצא מזה חלש מאד".

    ישי כהן: "סמוטריץ' הוא מאד עקשן. הוא מאותת לנתניהו שהוא לא מתפשר, זה או אוצר או ביטחון. קשה לי מאד לראות את נתניהו עומד בזה" הוסיף כהן. "אגב, יש גם אופציה שדרעי יוותר על האוצר ויקבל את הפנים מורחב, ואז נתניהו ייאלץ לתת לסמוטריץ' את האוצר כי לא תהיה לו ברירה".

    בושינסקי: "יכול להיות שנתניהו נחלש מול הגוש שקם על יוצרו. אנחנו לא שומעים הדלפות מהצד שלו, אבל יכול להיות שהוא ידפוק על השולחן בימים הקרובים, ויודיע לסמוטריץ' שהוא חייב להתפשר, הוא יפעיל לחץ על רבני הציונות הדתית שלא יהרסו את הממשלה רק בגלל התפקיד של סמוטריץ'".

    האזינו לשיחה:

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חברה תתעוררו
      אתם לא יודעים להבין רמזים!